Glædelig jul på 300 sprog :-)
Iniziatore argomento: lisevs
lisevs
lisevs
Local time: 03:47
Dec 3, 2003

Bare for at foregribe begivenhederne - og en lang række kommende Kudoz-spørgsmål:
Her kan I læse julehilsner på 300 sprog

Måske skulle man foreslå at lave en direkte link til sådan en side, hver gang nogen stiller spørgsmål om hvad glædelig jul hedder...
See more
Bare for at foregribe begivenhederne - og en lang række kommende Kudoz-spørgsmål:
Her kan I læse julehilsner på 300 sprog

Måske skulle man foreslå at lave en direkte link til sådan en side, hver gang nogen stiller spørgsmål om hvad glædelig jul hedder

vh
lise
Collapse


 
Jérôme Haushalter
Jérôme Haushalter
Francia
Local time: 03:47
Da Inglese a Francese
+ ...
Tak skal du have! Dec 3, 2003

Den er rigtig god! Der står også glædelig jul på elsassisk (det er mine forældres modersmål)!!
Problemet er bare, at siden er skrevet på dansk, så er den ikke så let at bruge for ikke-dansktalende...


 
lisevs
lisevs
Local time: 03:47
AVVIO ARGOMENTO
engelsktalende pendant Dec 3, 2003



Problemet er bare, at siden er skrevet på dansk, så er den ikke så let at bruge for ikke-dansktalende...


det har du ret i - jeg vidste også, at jeg engang havde et link til en lignende side på engelsk - og nu har jeg sandelig også fundet den
europæiske sprog
syd- og nordamerikanske sprog - og så er der desuden på disse sider links til julehilsner på afrikanske, asiatiske, australske sprog og sprog fra Stillehavsøerne - så må man da sige at man er godt dækket ind

Hvis nogen der skriver bedre (og hurtigere)engelsk en mig har lyst til at stille disse links ind i et andet forum er I meget velkomne - men nu skal jeg altså se at få arbejdet noget

vh
lise


 


A questo Forum non è stato assegnato un Moderatore
Per segnalare violazioni delle regole del sito od ottenere aiuto, contatta staff sito »


Glædelig jul på 300 sprog :-)






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »