Powwow: Sorø - Denmark

This discussion belongs to Powwows » "Powwow: Sorø - Denmark".
You can see the powwows page and participate in this discussion from there.

Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 21:58
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Powwow i Danmark - Sorø kalder i november måned Apr 4, 2019

En weekend, hvor vi mødes om vores fælles interesse for sprog og oversættelse og udveksler erfaringer, ønsker og drømme for fremtiden.

Jeg skal lige have nogle ting på plads, og der kommer mere info senere - sæt kryds i kalenderen allerede nu.

Send gerne forslag til emner, I vil have med i programmet til mig ([email protected]).

Indkaldelse til dette powwow er også slået op i den lukkede oversættergruppe på Facebook.


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 21:58
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Powwow i hele weekenden i Sorø - 1. november kl. 14 til 3. november kl. 12. Apr 4, 2019

En weekend, hvor vi mødes om vores fælles interesse for sprog over oversættelse og udveksler erfaringer, ønsker og drømme for fremtiden.

Powwowet foregår som altid på dansk, og alle der arbejder med sprog er velkomne.

Der komme mere info senere om lokalitet, indhold, indkvartering, mad m.m.

Sæt kryds i kalenderen allerede nu.

Jeg glæder mig til at se jer.
Marianne


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 21:58
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Powwow i Sorø Sep 9, 2019

Så er programmet klar til vores kommende Powwow i Sorø. Arrangementet er fredag og lørdag.

Vi starter fredag kl. 15.00, så alle har mulighed for at komme frem i god tid, og hele lørdagen er der netværksmøde. Vi skal spise sammen to forskellige steder hhv. fredag aften og lørdag aften, og der vil være rig lejlighed til at få en snak og netværke, og slappe af i hinanden selskab.

Jeg har lavet et udførligt program for weekenden, som I kan få ved at skrive til mig
... See more
Så er programmet klar til vores kommende Powwow i Sorø. Arrangementet er fredag og lørdag.

Vi starter fredag kl. 15.00, så alle har mulighed for at komme frem i god tid, og hele lørdagen er der netværksmøde. Vi skal spise sammen to forskellige steder hhv. fredag aften og lørdag aften, og der vil være rig lejlighed til at få en snak og netværke, og slappe af i hinanden selskab.

Jeg har lavet et udførligt program for weekenden, som I kan få ved at skrive til mig på [email protected]. Der kan I også få links til stederne, vi skal være og links til overnatningsmuligheder og læse om priser m.m.

Jeg vil dog løfte sløret lidt for, hvad vi skal lave:

Fredag den 1. november kl. 15.00 - 21.00 Vi mødes i Mette Maries Køkken, hvor vi i fællesskab laver en lækker buffet, der består af forret, hovedret, kaffe/te og lidt sødt samt vores frokost til lørdag.
Lørdag den 2. november kl. 9.00-18.00 - Netværksmøde på Urtemosegård, hvor vi drøfter de forslag, I har valgt, der kunne være relevante og spændende at drøfte i vores lille forum
Lørdag den 2. november kl. 19 - Jeg er ved at finde et sted, hvor vi kan spise sammen for at runde dagen og arrangementet af.

Inden I skriver til mig må I meget gerne overveje, hvad I kunne tænke jer, vi skal drøfte om lørdagen ved mødet. Vi har ofte talt om kunder, opgavertyper, samarbejde, sygdom, orlov, tips til programmer, streshåndtering, planlægning, regnskab, priser og meget mere. Byd gerne ind med nogle spændende ting.

Nu er der ikke så længe til november, og jeg glæder mig til at se jer.
Marianne
Collapse


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 21:58
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Powwow i Sorø Sep 10, 2019

Husk at bede om det fulde program hos mig på

[email protected]

så du kan se, hvordan du tilmelder dig.

mvh. Marianne


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 21:58
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Forslag til emner til powwow i Sorø Oct 8, 2019

Hvis I har emner, vi skal drøfte, så send dem gerne til mig på min mail: [email protected] Så ser vi på forslagene, når vi alle er samlet lørdag. Lige nu er der forslag om:

Nye kunder,
Priser, prispresseri, hvad rør sig?
Stempel af dokumenter
A-kasse eller ej
Forsikringer, hvilke
Bureauer vs. direkte kunder
Hvordan skiller man sig ud fra mængden
Gode historier om helt specielle opgave
... See more
Hvis I har emner, vi skal drøfte, så send dem gerne til mig på min mail: [email protected] Så ser vi på forslagene, når vi alle er samlet lørdag. Lige nu er der forslag om:

Nye kunder,
Priser, prispresseri, hvad rør sig?
Stempel af dokumenter
A-kasse eller ej
Forsikringer, hvilke
Bureauer vs. direkte kunder
Hvordan skiller man sig ud fra mængden
Gode historier om helt specielle opgaver
Niche-kompetencer
Tidsmæssig fordeling af opgaver - over hele året
Maskinoversættelse; metoder, kvalitet, analyse, afregning, arbejdslæde ved MT
LinkedIn - praktisk erfaring med brug af LinkedIn
Andre platforme som kunne være interessante

Og husk - tilmelding sker ved at sende en mail til mig på [email protected] og ved efterfølgende betaling for de dage/aktiviteter I deltager.

Mange hilsner Marianne
Collapse


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Lucia Leszinsky[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Powwow: Sorø - Denmark






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »